aselarzum35 Gonci yok ben 16 gün önce doğum yaptım , 4 defa dolanmış yawrumun boynuna ama kafası ufak olunca sarar vermemiş dönmüş içinde , sezerayqn ile doğum yaptım ben , Dr doğum esnasında sayarak çıkarttı yawrumu çok şükür sağlıkla kurtulduk ikimizde
Gonci Benmbebegm canım eğer risk varsa sezeryan ol bebeğin sağlıgından önemli değil sonucta hiçbirşey allah korusun
Gonci 44gy44 valla ultrasonda görünüyor nasıl görememiş ki saçmalık. Böyle birşey gözden kaçırılırmı. Aynen bebeğin sağlıgından önemli değil sonuçta ben kesinlikle sezeryan olurum lafını bile etmem yani.
Gonci 44gy44 amin canım. Kesinlikle normal doğurcam diye bebeği riske atmaya gerek yok önemli olan sağlıkla kucaga almak
[silindi] Gonci ben iki üç doktora gittim valla hepsi bişey olmaz dedi sag saglim gelsinlerde allahın izniyle 🙈
Bebus EsraOsman geçen hafta kontrole gittim kordon bebeğin boynunda dedi doktor . Ama sorun olmaz falan dedi . Kordon dolanması böyle bişeymi
Bayaz1995 Gonci 20haftadan beri vardi 2tur 3tur dolayip cikariyordu dogum yaptim yine ayagina dolanmisti🤣hic korkma sadece en kotu ihtimal normal dogum olmuycak o kadar
Bebus Gonci sonra tekrar kontrole gittinmi canım düzelmişmişmiydi ? Bebim dünden beri bebeğim az hareket ediyo