Gonci EsraOsman anneden kaynaklı olmazmıs ben öyle duydum bebekten kaynaklı olurmus sanırım hareketli olunca dönünce falan
Benmbebegm Kızlar hepinize teşekkür ederim. Aynn bende hiç riske atmayıp sezeryan isrtiycem. İnş sağlıkla kucağımıza alırz hepimiz
Busra221 Gonci ya haklısın aslında burda bi post okumuştum okumaz olaydım😓 ondan beri korkuyorum. Aslında coğu kişi yaşıyorumuş bunu benım kardeşim dahil yaşadı ama insanın içine kurt düşüyor
Gonci Busra221 aynen doktor korkulcak bişey değil dese bile annelik işte insan tedirgin oluyor allahım korusun bebeklerimizi insallah
Aydan95 Gonci canim bende 33 haftada dolanma vardi.36 da gitdigimde artik yoktu yani bebek buyuk cikmaz o kordon falan dediler ama cikiyor yani merak etme
Bayaz1995 Bebus sezeryan oluyor normal olmuyo oda dolanmasi 3tursa benimde vardi 20haftamdan beri hep dolanikdi sag salimde dogurdum cok sukur
Bayaz1995 Gonci ultrasonda gozukuyo ve dugum atmalari binde bir ihtimal seni cok iyi anliyorum o sorunlari bende yasadim cok korkuyodum sonra arastirdim okudum icim rahatladi