DidEmre ozgei hematolojıye direk mi gidecem yoksa kadın doğum nu gönderecek. Bu testlerin adı ne Canmm. Biz sadece kromozom ve pıhtılaşma yaptırdık hatta genetik doktoruyla karşılıklı konuşma da oldu kan vermeden önce. Genlerin hepsine mi baktırmak gerek
ozgei DidEmre yok yok genetikte gerekli olanlari yapmışlar zaten, hematoloji için kadın doğum yönlendiriyor genelde, bazi yerlerde kendileri istiyormuş hatta, baya bir test var, homosistein, protein s, protein c, anti trombin 3, ana, gibi
cnntylmz DidEmre kendinde randevu alip gidebiliyosun canm bnde dün gittim genetige ve hematolojiye anlattim derdimi 1 aya cikacak sonuçlar
cnntylmz DidEmre hastaneden hastaneye fark ediyodur canim ama hematolojiye gitmenide tavsiye ederim bütun testleri yapiyolar
BegumIscanTunc Burcutran rabbim sabır versin tez zamanda hayırlı haberler alırsın inşallah bende 35 gün önce 9+3 te kürtaj oldum şimdi 22 haziranı bekliyorum genetiğe gidicem rabbim sanada banada ve isteyen herkese tez vakitte bir evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😢
Burcutran BegumIscanTunc hayırlı ve sağlıklı ömürlü InsaAllah kuzum. Ben 39 haftalıkken kaybettim oğlumu doğumuna 1 gün kala kalbi durdu sebepsiz yere 😔😔 her tedbirleri alıyoruz. Bugün bu gece çokça dualar edelim InsaAllah bütün evladini kaybeden anneler için. Ancak rabbimiz bize yardım edebilir 😔🤲
cnntylmz DidEmre valla ben direk aldim canim hangi hastaneyse randevu bolümünden acıksa direk alabilirsim
melekanesi bufemu canım ben ve eşim yaptırdık. Biz kadın doğuma gittik. Ama kadın doğum bize genetiğe gideceksiniz dedi. Genetik bölümü bize tarih verdi. Kan verdik. 2 ay sonra sonuç belli oldu. Ankara’da yaşıyorsanız. Hastane adı verebilirim. Hastane çok ilgiliydi.