Cngul Etlik Zübeyde hanım canım.
Ben düşük yapınca başka hastanelere gittim. Hepsi düşük sayısı 3 olunca araştırılıyor dedi.
Bizde Etlik Zübeyde Hanıma gittik. Kadın doğuma gittim. O bizi Genetik bölümüne yönlendirdi. Bize randevu verdi. Yani gideceksen genetik bölümüne git. Yada telefondan randevu alabiliyorsan telefonla al.
Ben 3 düşük yaptım dedim. Eşinle beraber git ama tek kabul etmiyorlar. Benim genetik ve kan pıhtılaşma için kan aldılar. Eşimden genetik için aldılar.
Tarih veriyor. Şu zamanda bizi arayın. Çıkmışsa gelirsiniz dedi. Onlar beni aradı. Randevu verdi yine.
Elden teslim ediyorlar.
2 ay sürdü sonuçlar. Genetik hemen çıkıyor ama kan pıhtılaşma testi biraz geç çıkıyor.