DidEmre ilk kurtaj sonrasi doktorum yaptirma gerek yok ilk gebelikte kayip cok olur dedi dinlemedim bazi testler yaptirdim, bir gende tasiyicilik cikti onemi yok dusuk yapmaz dediler, eksik bir test vardi onu da yaptirmana gerek yok dediler ikinciyi de kaybettim…bugun tekrar kan verdim sonuclar 2 hafta sonra cikacak.bebek de genetik incelemeye ve patolojiye gitti, 1 ay sonra cikacak sonucu, en az 3-4 ay korunacagim zaten, cok yoruldum ve yıprandım…kalp atışı alinamama sebebi bence de pıhtılaşma, igne ve hap ile belki sansimiz olur…ama ben 2 kere kurtaj oldum onun icin de ayrica korkuyorum ama sorun olmaz diyorlar ona da….kafam cok karışık….sizin testlerde ne çıktı