gzddgll Gdo dan uzak dururum diye birşey söz konusu değil. Amerika da 10 ya da 12 yasinda tam bilemiyorum erkek çocuğunun memeleri çıktı. Ostorojen hormonundan yediği cileklerden.
Gidip pırasa alıyoruz manavdan 15 gun neredeyse bozulmuyor.
Bana isparta dan portakal elma geldi 2 aya yakın bozulmadı dolapta. Bu normal mi ? Tabi ki Hayir.
Dana eti alerjendir mesela. Ayrıca doktora sor dana yeme koyun ye der ilacliyor igneliyorlar da ondan
Tavuk hormon dolu zaten onu hiç söylemiyorum bile
Şuan yediğimiz hic bir sey düzgün değil daha si cocuk doğduğu zaman göbek kordonunda 118 tane zehir ile doğuyor
Doğuştan şeker hastası alerjili tiroidli vs vs bisürü hastalığı olan cocuk var. Ayrıca hastalıklar da değişti zaten.
Eskiden hangi cocugun doğduğunda alerjisi vardi?
Anne sütü mucize falan değil-dir.
Bu annelere yapılan dayatmadır.
Evet doktorlar,devlet emzirmeyi destekleyici seyler yapiyor. Sağlık ocaklari vs vs.
Ama hepsinde dikkat ettiniz mi 6 ay deniyor.
Neden ilk 6 ay çok önemli deniyor da 2 sene denmiyor sizce?
Bu 2 sene tamameeen uydurma bence cocuk 6 aydan sonra ek gıda yiyor zaten.
Anne sütüne cok mu ihtiyacı var.? Bence Hayir.
Bir de 2 yasinda ki cocuk konusuyor yürüyor ne bileyim herseyi yapiyor iste emzirmek ne kadar saçma avm de dolaşıyorsun anne memee diyor misafirliktesin anne meme diyor olayın bu boyutu da var ve bence hic gerek yok