Valla emzirme konusunda Bende sana katılıyorum canim. Aslina bakacak olursan yanında yatırma konusunda da sana katılıyorum beni korkuttular vazgeçtim. Evim cok büyük bir ev degil normal 3 +1 Bi ev ve ben ve esim sürekli evdeyiz esim home ofis çalışıyor
Aslında cocugu odasında yatıracaktım doğduğundan itibaren bende ama iste cocuk bogulabilirmis . Tükürüğü kacabilirmis beşik ölümü olabilirmis gibi seyler duyunce cok korktum birnde tup bebek zorluklarla oldu. Ama kendi yanimda yani kendi yatağımda yatırmam
Ben söyle düşünüyorum yaşi gelmedenn 8 9 aylıkken duruma gore de değişebilir 6 aylıkken odasına gecircem. Uyku egitimi de verecem ayrıca becerebilirsem
1 gun ahlar kucağıma almam
Dayanmazsam alır pis piş yapar koyarım.
Meme konusuna gelince kesinlikle en en en fazla 8 ay emziririm ki zannetmiyorum. Zaten sütüm olmazsa cok sevinirim mis gibi mama veririm.
Olursa da 2 ay mi emdi üzülmem zannetmiyorum
Cok gördük memeden kesmek icin salça süreni gelipte cocugun o salçayı ıslak mendille silmesi mi dersin annesinin memesini emdikten sonra cici cici meme diyip memeyi oksamasi sevmesi. Bunu erkek cocugu yapsa derlerdi ki sapık yetiştiriyorsunuz. Yalan mi?😁😁🤣
Bir de hiçte inanmıyorum anne bebek bagi Bilmem ne hikayelerine esim 10 ay gorumcem 18 ay emmiş. Hatta kaynanam yanından ayrılmasın diye baya emzirmis ve göbek kordonunu yanında gezdirmis(batıl inanc) simdi gorumcem annesinin telefonlarına geri dönmüyor
Bunlar fasa fiso halk efsanesi
Mama da öcü değil
Ben 2,5 ay emmişim hiçte bir yerim eksilmedi cok şükür de sağlıklıyım yani
Bağışıklığı güçlü olur da hikaye
Babamin yaşi 70 e yakın ogun diyor ki mama vereceksiniz degil mi? Bende süt emerse hayır dedim
Ben mamayla büyümüşüm gittigim cocuk doktoru da profesormus yani. Anne sütü mucizedir yok cocugu koynunda yatır bilmemne boyle seyler acayip saçma mahalle dedikodusu bence . Cocugunu emziremedi diye üzülenleri hic anlamıyorum açıkçası senin yediğin böcekli patlıcan ’ın suyunu mu içsin bebek😁😁😁