Minnak16 Bu konuda kafam çok karışık gün içinde hep benimle olcaklar zaten sürekli tentene temas halinde olmayı düşünüyorum. Babamız geceleri bizimle yatsınlar istiyor dördümüz sığar mıyız bilmem ikisi birden ağlarsa ne olur Ne yaparım hiç bilmem 🤷🏻♀️
Not:Doğumuna 3 hafta kalmış İkizlerini Bekleyen tecrübesiz aklı çok karışık bi anne 😅😅😅