Kimseyi linçlemeyelim kuzular, oda onun anneliği :) içi rahat ise bize ne demek düşer ki?
benim de oğlum 13.aydan sonra bıraktı memeyi,, anne yanında benimle yattı🥰 doyasıya o anların tadını çıkarttık 💕 sonrası yavaş yavaş alıştıralım odasına derken ,, kardeşi olacağını öğrendik , zamanı da gelmişti hemen geçirdik odasına , doktoru 1 yastan sonra önermişti zaten 😍 şükür şimdi geceli gündüzlü kendi odasına yatıyor