Sezaryen olmadan önce alttan yapılan muayenede cataldan inerken zorlanmistim , her neyse aynı gün üçüncü kez çıkarttılar . Kalkarken ebeye yardım eder misiniz kalkmama diye rica ettim kendin kalkarsın diyerek beni orada bırakıp gitti . Kaldı ki gebelikten kaynaklı böbrek büyümesi yaşıyordum , yaşayan hamileler bilir nefes alsanız batar size . Karpuz kadar bir gobekle catalda kendinizi toparlayıp kalkmak inanılmaz acı veriyor. Sırf bu yüzden sezaryen istedim normal doğum yapabileceğim halde . Çünkü daha normal bir muayenede hastasına böyle davranan bir insanın eline bırakmak istemedim kendimi . Ertesi sabah başka bir ebeyle konuşurken yaptığından bahsettiginde “ o Türkiye genelinde ödüllü bir ebe , yardım etmemisse iyisindir ” demişti . Yani bundan sonra söylenecek birşey yok bana göre . Doğum yapmak üzere olan bi kadının sevkate , merhamete ihtiyacı ve vardır öncelik olarak . Malesef bunu bu insanlar anlamıyor. Sürekli yorgunluktan ve hasta sayilarindan bahsedip günah çıkartıyorlar kendilerince. Fakat aldıkları maaştan zerre dem vurmuyorlar . Sanırsın Allah rızası için orada . Allah böyle insanları ıslah etsin ne diyeyim.