Böyle şeyleri duyup okuyunca şoka giriyorum arkadaşım doğum yaparken ıkınamamış arkadaşıma kızıp o işi yaparken hosunuza gidiyo ama doğururlen bağırıp çağırıyorsunuz demiş bunu duyunca şok oldum bu ne demek ya sen kimsin gerizekalı sana mı sorucam çoçuk yaparken zoruna gidiyosa defol senn yerine bu işi severek yapcak yüzlercesi var…. velhasıl doğuma gidicem sezeryan ya da normal doğum ne olursa olsun bu tarz muamelede direk şikeyet edicem yok eline düştüm susayım iyi davransın benim canımdan can gidiyo birde onun tribini çekcem arkadaşım durma sikayette bulun sen susarsan bugun yarın başkalarıda cesaret alır kimse babasının hayrına yapmıyor bu işi öpücüğe boğma istemez ama hakarette de bulunma!!!!!