Mervemrah72 ben boyle konularda cok hassasım kamuda çalışan bütün personelleri yanlis yaptigi zaman sikayet ederim , muhakkak . Insanlar ne emekler veriyor kpssye girip memur olabilmek icin . Onlar orda memur olmuşsa kpssyi gectik diye gule oynaya isi hafife alamazlar , ayni hassasiyetle devam etmek zorundalar . Evet onlar cok kadin dogurtuyo olabilirler , ama biz ilk defa ikinci defa hafi 3.defa doguruyoruz .