Kesinlikle şikayet edin hatta rica ediyorum ki şikayet edin. Bende hemşireyim lise dönemimde stajımı doğumhanede yaptığımda o ebelerin hastalara karşı davranışına şaşırıp kalmıştım ve orada daha fazla bulunamamıştır tahammül edemediğim için. Ve sevgili anneler, ebelerin böyle davranma yetkisini de şikayet etmeyi bilmeyen anneler veriyor maalesef. Lütfen bilinçli olun, mesleğine bu kadar sevgisiz sağlık çalışanları örnek veriyorum küvezde ki bebeğinize de kötü davranabilir. Şikayet edin hakkınızı arayın ki bir başkasına daha böyle yapamasınlar. Lütfen. Bir sağlıkçı olarak rica ediyorum bu konuda bilinçli olalım. Öte yandan çok iyi sağlık çalışanlarımız da mevcut. Ama böylesi çalışanlara fırsat vermeyin