Bademlii Ben 19. Haftadayım kızlar daha ayrılmamıştım zaten ama dün personel şube hamilelerde başlayacak dedi. Umarım değişir
Yaren- Bademlii kimin ne dedigi belli degil ki zaten herkes bişey söylüyor canım görüş sunmuşlardır bile konu ile ilgili inşallah tez zamanda alırız güzel haber
Yagmurkoksal_61 Facebookta polis haber diye bi sayfa var orda paylaşmışlar yazıyı istanbulda hamileler izinliymiş bilgi notu şeklinde düştüler diyo inş bize de gelir bugün
Yaren- Yagmurkoksal_61 baktım canım şimdi sende yazmışsında , yine bet nişey diyen olmamış sadece bir kişi bilgi notu var demiş ben bi istanbuldaki devrelerime sorayım
M55 Şırnak kadrosunda görevliyim ve burda 24. Hafta ve sonrası Bayanlar idari izinli onun harici hamile bayanlar işe başladı
Mrcktl M55 bize yazı gelmiş şimdi arkadaşım attı aynı bu şekilde emniyet jandarma 112 hariç diyor çok üzüldüm ya😔
Mrcktl Yaren- canım o 24. Haftadan 32. Haftaya kadar olan genelgeden emniyet jandarma 112 felan hariç diyor izinde olan tüm personelim 04.06.2020de başlatılması felan diyor
Yaren- Mrcktl 2020/8 genelgesinden diyor dünkü yazıda ve 60 yaş üstü ve kronikler diyordu 24-32 den bahsetmemişti öyle bi yazıda geldiyse bizede düşer biran önce en azından aydınlanmış oluruz
Bademlii Bugun belli olur her şey umarım, ama yine insiyatif bırakırlarsa 32 ye kadar çalışırız heralde hamileler başlasın dendiğin gün başlattılar beni hemen, bazı amirler evden devam et demiş hamile personeline mesela.
Busum Mrcktl hayır ayırmamışlar çalışacaksın o genelgeden emniyet muaf demişler. Ha birde şey demişler başta eğer kullanırsan da 32. Haftada otomatik doğum iznine ayrılırsın aktaramazsın demişler
Fatma_ali_38 Busum 32den sonra doğum iznini kullanabiliceğimize dair genelge geldi dün.O durum çok farklı.
Bademlii MinikTavsanim saçmalık orda işte idari izinde olan personel aktarabilir diye yazmışlar bu yazıya göre idari izin olayı devam ediyor demek ki. Ama dün de personel şube Muaf tutulduğumuz yazıya istinaden hamileler başlasın deyip bugun başlattı. Bi belirsizlik var detaylı bi yazı gelecek sanırım canım
yefeninannesi Bademlii bu konu hata düzeltme önceden aktarılmayacak diye yazı gelmişti o yanlışı düzeltmiler fiilen çalışıyor sayılıyoruz çünkü Bu 1 haziranda işe çağrılma konusu çıkmadan önce ikinci bir emre kadar izinli olduğumuz süreçte 32 haftalık olup çalışabilir alanlar için düzeltme yazısı bence
Bademlii yefeninannesi idari izindeyken o yazı tebliğ edilmemişti bana kullanamayacagımıza dair bi yazı geldiği. Sizin dediğiniz gibi düzeltme yazısı olabilir ama dün yazılmış yazı yine de içerisinde belirtirlerdi belki