Yaren- yok canım gelmedi aradım sordum izinlisin dediler.. belki şubelere yavaş yavaş yazı gidiyodur çünkü ilk idari izin verildiğinde de benim iznim hemen başlamıştı daha sonra başka yerde çalışan gebe arkadaşlarıma gelmişti. Benimle beraber şubede bi arkadaş vardı 15 haftalık o yararlanamamış izinden 🙄