Didemmmmm mlsmrtgl biraz önce dua ettim dualarım daydın canım hem senin için hem isteyenler için dua ettim. 2 kürtaj yaşayan biri olarak senin korkunu çok iui anlıyorum içini ferah tut hayırlısıyla bir şey olmayacak 🙏
Mavi34 Ezgi1990 ben 1 gün kala yapmıştım hayalet cizgi çıktı erken test alıp yaptım onda bile çok belirgin değildi
Ecmelbeyza Happybsrn 🤦🏻♀️Hamile kalmaya çalıştığını anlarsa bittin sen . Gelip gidip kontrol eder sorar 😁öneri de bulunur bikaç da komşuya anlattı mı tamaaaaam .
Happybsrn Ecmelbeyza yok kız öyle yapmadı biliyor hatta olsun çok istiyorlar çocuk sesi bahçede olsun sevelim 😥
Zelalceylan07 Tugcetugce42 benim de adetim 10 gün geçti kan testi yaptım çıkmadı şuna 12.gün ama hala adet yok sizinkinde geciktikten sonra mı kan testi yaptınız
Tugcetugce42 Zelalceylan07 ben cümleyi yanlış yazmışım canım ben yumurtlamanın 11. Günü demek istedim yumurtlamanın 11. Günü çıkmadı ama 14. Günü çıktı demek istemiştim yumurtlama diyeceğime adet demişim oraya canım adetin 4-5 gün gecikmesiyle öğrenmem bir olmuştu canım adet 4-5 gün gecikince çıkar kuzum çıkmamışsa hamile değilsindir 🙁🙁
skabas Ezgi1990 ben de 5 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı sonra dayanamadım adetime 3 gün kala tekrar yaptım bu kez gayet belirgin çıkmıştı yap bi bak bakalım belki çıkar canım senin de👍🏻
Ezgi1990 Berrasirin yapmıştım negatif çıkmıştı ayın hem 4 ünde yaptım hem 5 inde. Bugun 7 si adet günüm bakalım olucak mıyım😅 bugün olmazsam 10 una kadar beklicem o zaman bi daha test yaparım 🤷🏻♀️
Zelalceylan07 Arkadaşlar benim de adetim 13 gün gecikmiş 3gün önce hastaneye gittim kan tahlilinde çıkmadı ama ben hala adet görmüyorum ve hiçbir adet belirtisi de yok fikri olan var mı 😣