Ezgi1990 Berrasirin yapmıştım negatif çıkmıştı ayın hem 4 ünde yaptım hem 5 inde. Bugun 7 si adet günüm bakalım olucak mıyım😅 bugün olmazsam 10 una kadar beklicem o zaman bi daha test yaparım 🤷🏻♀️