Ezgi1990 ya benimde bir gün geçti hemen koştum eczaneye 2 test aldım bilerek. Nedense kendimi şartladım 😁 kendimi hamile gibi hissediyorum ya bahane bulmam lazım. Dedim ki belki daha küçüktür ilk testte çıkmaz ki çıkmadı 😁 ikinci testi de al haftaya uygularsın 😁 o kadar da eminim yani haftaya kadar regl olmayacağımdan. Bende biraz ihtimal düşükte sen epey erken yapmışsın biraz sabredelim bir kaç güne yine tekrarlarız.