Happybsrn mlsmrtgl tabi çok zor bi durum iş hamillelik ile bitmiyor 9 ay hop oturup hop kalkıyorsun ay bnde stres oldum bak 😬😬😥
Didemmmmm mlsmrtgl canım çok geçmiş olsun yat sakın kalkma aynısı arkadaş ım yaşadı çom şükür bir şey olmadı dua et bol bol 🙏 hayırlısıyla bir şey olmayacak inşallah 🙏
Didemmmmm Happybsrn yarın sabahı bekleyeyim 14. gün olur. Ben 2 kürtaj oldum ikiside geç döllenmeydi. O yüzden üzülmek istemiyorum
Dlndmr mlsmrtgl ohh çok şükür bak bi sıkıntı çıkmamış umarım bir daha da çıkmaz progesteronda durdurur zaten🙏🏻🙏🏻🙏🏻
mlsmrtgl Dlndmr kuzum çok yoğun değildi bi kaç damla idi . Sonra peçeteye sildikçe kahverengi oldu ama nasıl korktum anlatamam. Bide bunlar olmadan beni bi sıcak bastı var ya 😓
Didemmmmm Happybsrn benim de cumartesi günü olmam gerekiyor bakalım Rabbım isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🙏
Dlndmr mlsmrtgl kahverengi olması iyi zaten yerleşme ve eski biriken kan oluyor o, sıkıntı yapma ayağının altına hafif yastık koy ve dinlen bol su iç çay kahve içme nabzını hızlandıracak şeyler yapma rahat ol 🧚🏼♀️🙏🏻
Tugce1803 mlsmrtgl benimde olmuştu o aralıklar da ama ben iğne de vuruldum sana neden vurmadılar ki hala daha da vuruluyorum. Keseye bakıldı mı inşaşşah kesede kanama alanı yoktur🤲🏻
Didemmmmm mlsmrtgl biraz önce dua ettim dualarım daydın canım hem senin için hem isteyenler için dua ettim. 2 kürtaj yaşayan biri olarak senin korkunu çok iui anlıyorum içini ferah tut hayırlısıyla bir şey olmayacak 🙏
Meerryy @mlsmrtgl canım geçmiş olsun rabbim korusun. Sne dinlen yat güzel düşün değerin de artmış sıkıntı yok inşallah bişi olmayacak 🤲