Dlndmr mlsmrtgl inşallah bişey olmamıştır ilaç verirler belki bir sıkıntı olmaz iyi düşün dua edelim sana bizde 🤲🏻
mlsmrtgl Şimdi geldim eve en son pazar günü kan vermiştim 438 çıkmıştı bugün 2564 çıktı . Doktorla görüştüm yerleşme kanaması olabilir dedi . Progestan 200 mg verdi . Zaten yarın normalde keseyi görmek için kontrolüm vardı . Eve git dinlen WC dışı kalkma uzan dedi . Çok yoğun bir kanama değildi peçeteye damla şeklinde geldi ödüm koptu 😭😓 Bahar2622 Happybsrn Miniik Mamyr Dlndmr Ecmelbeyza
Didemmmmm Happybsrn benimde bugün yumurtlamadan sonra 13. Gün canım. Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi hiç belirtim yok adetime de 2 gün var beklesem mi bilemedim.
Happybsrn mlsmrtgl ahh canım iyi bari dinlen aklına getirme kötü şeyler kötüyü çağırma değer güzel 😀😀🙏🙏
Dlndmr mlsmrtgl ohh çok şükür bak bi sıkıntı çıkmamış umarım bir daha da çıkmaz progesteronda durdurur zaten🙏🏻🙏🏻🙏🏻
mlsmrtgl Miniik bide bana sor 😓 namaz kılmak için kalktım bi tuvalete gideyim dedim . Ne göreyim peçetede kan aklım çıktı çok korktum 😭 nasıl hastaneye gittim bilmedim .
Didemmmmm Happybsrn yarın sabahı bekleyeyim 14. gün olur. Ben 2 kürtaj oldum ikiside geç döllenmeydi. O yüzden üzülmek istemiyorum