Ezgi1990 benim adetim de düzenliydi her zaman, ben erken gebelik testini adetimden 4 gün önce yaptım hiçbir şey çıkmadı. Moralim bozuluyor diye bir süre hiçbir test yapmadım, adetimin olması hatta artık bitmesi gerekiyordu öyle yaptım ve ona rağmen ikinci çizgi çok silik çıktı ama şu anda 7.haftamdayım ☺️☺️ Eğer bekliyorsanız psikolojinizi zorlayıp umutsuzluğa düşmemeniz ve strese girmemeniz de önemli, reglinizin biraz gecikmesine izin verin derim ben ☺️