Ezgi1990 Öyle düşünme canım bende her ay test yapıyodum hep negatif eczane yakınımda yok eşime aldırıyorum oda almak istemiyordu geçen ay zorla aldırdım şansa 2 tane almış umudumda yoktu hiç eşim işe gitti öyle yaptım silik çizgi gördüm şok oldum hiç beklemediğin anda oluyor rabbim hayırlısını nasip etsin 😊🌸