Ya ben zaten geç yumurtluyorum varsa bile çıkmaması çok normal ben doktorda ilaç kullanırken bile 3. Haftamda yumurtluyordum😬 tembel yumurtalıklarım benim😅 hayırlısı bakalım ya rabbim bizden daha iyisini biliyordur hakkımızda hayırlı olsun inşallah 🤲🏻