Merhabalar 👶🏻 Ben keseyi, 4 hafta 5 günlük iken karından yapılan usg ile gördüm çok şükür. Dün de kalp atışını duydum 8 hafta 3. Günde 🙏🏻 Kese bazen hemen görünmeyebiliyormuş hiç endişe etmeyin ama inşallah hepiniz biran önce görür kalbini duyarsınız anneler 🦋🌸