Bgmky mlsmrtgl hiç korkma canım hayırlısıyla herşey yolunda gider 🙏🏻 Banada aynısı olmuştu. 1 gece önce kan verdim ertesi günü kontrole çağırmıştı.
mlsmrtgl Bgmky Çok heyecanlı ve tedirginim . Bir kaybım vardı . Onun tedirginliği var ama heyecanda fena ☺️
Mahbuss mlsmrtgl yok canım daha öğleden sonra gidicem ama sıkışık olucam. Tayinden dolayı Mardin’de yaşıyoruz hastaneler iyi değil cihazları eski görünmez belki diye sıkışık gideyim diye düşünüyorum
Bgmky mlsmrtgl çok iyi anlıyorum seni. Benim de 2 kaybım var. İnşallah bu bebişlerimizi sorunsuz ve sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız 😊🙏🏻
Mahbuss mlsmrtgl maalesefki bende öyle ve çok kalabalık hastaneler sıra diye bir şey yok çok zorlanıyorum o yüzden doktorumdan memnunum ama
Mahbuss Bgmky ya çok güzel darısı başımıza ☺️ Rabbim sağ salim kucağina almayı nasip etsin inşallah. Benimde değerim bugün 5 bin küsur 6 bin olması lazım karından ultrasonla mi gördünüz acaba kalp atışını ♥️
blueberyy00 mlsmrtgl görür bence en son hcg nize göre 2 günde bir hesaplayın 2000 lerde felan vajinalden 5000 lere yakın gobekten belli oluyormus genelde
blueberyy00 mlsmrtgl bende 1 saati kaldi 12 dogru doktoru aricam sonuc icin insallah guzel artmistir hcg
blueberyy00 mlsmrtgl birde kan sulandırıcı igne kullandigim icin lekelenmem oluyor hep korkutuyor beni hayirlisiyla bebegimi görseydim
Mahbuss mlsmrtgl canım ben keseyi gördüm hamdolsun. Darısı başına inşallah. Bebiş görünmedi 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı ♥️
blueberyy00 mlsmrtgl ayy çok şükür 1916 çıkmış o kadar rahatladım ki çok şükür bide kesemizi gorseydik allah’ım izniyle