ozgei 6+1de bebek yeni oluşuyordu haftaya 7+2de kalp atisi icin çağırdı duymamız lazım dedi 🤲 Herkeste farkli seyrediyor ama gördüğüm kadarıyla 5.5-8 hafta arası genelde
Fatihmina60 mlsmrtgl hayırlı olsun darısı bana ınslalh kac haftalıksın canım benımkı cok yenı 4gun önce 43 cıktı ne zman gıdeyım hastaneye 2 hafta sonra gıdeyım dıyorum
Ebrusrtkpyln Ulkumom ben vajinal muayene yaptırmadım devlette naptıkları belli değil hepsi öyle değil tabi ama benim gittiğim öyleydi özele gittim o yüzden normal muayene oldum alttan değil 5. Haftamda keseyi gördük 7. Haftamda kalp atışını duydum
mlsmrtgl Esresra benimde ikinci gebeliğim ilkini kan pıhtılaşması yüzünden kaybettim . İnşallah bu sefer sağlıkla kucağıma almayı nasip eder rabbim .
Duru999 Ulkumom Salam 5de keseyi gorduk. Allaha cok sukur 6+3. Kalp atislarin😇 Allah herkese bu guzel duygulari tatmayi nasib etsin amin🥰
Duru999 mlsmrtgl hayr. Bebeye zararmis. Kalbine sinley gidiyormus kucukken zararmis. Oyle dedi dr. Onun icin dinlemedik. 🤷♀️