belosunannesi36 Gokcylan günler geçmiyor aşırı zorlanıyorum hergün kötüyüm ağrılar sancılar halsizlik Doğumdan sonra geçicekmi bunlar ne olucak böyle bunların olması normalmi kollarım bile sancı içinde 😣😞
Gokcylan belosunannesi36 benimde öyle saatim saatime uymuyor kollarım ayaklarım,kramp giriyor sancılar doğumdan sonra bitiyor az kaldı dayanıcaz ☺️🙈
belosunannesi36 Edauysun evet hepsi var demekki bu normal herkeste oluyor son haftalar çok zormuş gerçekten ağrılar sancılar öldürüyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Geçicekmi bu günler diye evde önüme gelene soruyorum
Meryem1karaca 34+1 olduk… Gun ıcınde ozellıkle geceleri sureklı bel agrısı ve gecmeyen uzun sureli tas gıbı sertlesmeler oluyor korkumdan gitmiyorum sankı evham yapıyorum gıbı gelıyor.. Bu arada bebiş kilolar kac bayanlar
Sblomr Meryem1karaca bende de geceleri sertleşme oluyor ama sanki bebiş poposunu dayıyor bana öyle geldi 🤣. Biz 34+0 ız bugün gittik doktora 2300 g dedi minyon bir kızım olacak galiba 🤷♀️🤣
Mkelebek Meryem1karaca cnaim sertlesmeler kasilma oluyo. Bendede cok oluyo nefes alamicakmisim gibi oluyo. Dr magnezyum verdi duzenli olmadikca sorun yok dedi
Meryem1karaca Gulinal aynen o sureklı uyanmalar uykusuzluk rahat uyuyamama.. Az kaldı dıye teselli ediyor eşim😔
Mkelebek Gokcylan 34+3uz. Gittikce karnim buyuyor. Aksamlari yemekten sonra cok agirlasiyorum . Onun disinda agrim sizim yokk baya hareketliyim bile. Uykuda guzel uyuyorum simdilik. Yarin kontrolumuz var bakalim insallah donmustum bebisim
Meryem1karaca Mkelebek sagol canım sımdılık hep kasılma var ıns tehlikeli degıldır cunku gunde 10 kez falan oluyordur..
Hayriyeee Mkelebek 34+5 de girdim nst ye yani dün 🙊 tok karna gitmen gerekiyor. Sedyeye yatıyosun cihaz bağlıyolar karnına okadarcık korkulcak bişi yok ☺️