Ern Mkelebek günde 2 tane magnezyum kullanıyorum zaten canım Ama çok korkuyorum erken doğurucam diye 😞
Mkelebek Ern bende korkuyorum valla.. allah korusun. Yarin nstye baglanicam bisey varsa orda cikar heralde
Meryem1karaca Mkelebek sagol canım sımdılık hep kasılma var ıns tehlikeli degıldır cunku gunde 10 kez falan oluyordur..
Mkelebek Ern canim doktora soyledim. 10u geciyomu dedi geciyo dedim sasirdi biraz ama duzenli degilse sikinto yok dedi genelde aksamlari oluyo dedim. Magnezyuma devam dedi. Nst te bisey cikmadi sukur
Zeybice 33-34um bende. Koronadan dolayi yuruyemiyorum rahat rahat en buyuk sikintim bu. Evde cok hareketli oldugumda yorgunluk oluyo. Calismayi da ozledim. Zor donemler. Agrim oldugunda kedi inek durusu yapiyorum nefes egzersi fln geciyor zaman