Mervenur_kcbs selam canım ben baya basladım 19+3 üm bugun :) yenıdogan hastane cıkısları, 0-3 ay tüm kıyafetlerı, battanıyeler, yorgan yastık, nevresim takımı, müslinler, bornozlar, alt acma seti, tekstıl adına bebek ve odası ıcın her sey hazır gıbı cuma gunu detaylı ultrasonumuz var sonrasında yavas yavas bakım ürünleri, oda mobılyaları, anne yanı besıgı vs alacagım hepsi bellı zaten ıstedıklerım hayırlısıyla herkesın kucagına almasını nasip etsın Allahım çok güzel telaşlar :)