1989-- doğum yapmış biri olarak söylüyorum çok heveslenerek aldım ama doğumdan sonra giyemedim göğüs kısmı falan dar geldi zaten sürekli değiştirmek zorunda kalıyosun onun yerine bol pijamalardan bi kaç tane al daha iyi üstüne de uzun tunik gibi bişey al yada o takımlardan al. Ama ya sabahlığı yada bi hırka gibi uzun bişeyin olsun. Çünkü hasta bezi depend falan belli oluyo gelene gidene karsı rahatsız oluyorsun