TAkilicci Ben o tutulu dantelli şeylerde kendimi iyi hissetmem hasta geceliği gibi geliyor bana, 4 tane elbise gecelik, bir tanesi çekim için, bir tane pijama takımı, 1 tane alt pijama aldım
1989-- TAkilicci o kadar almaya gerek var mi yaa bilemedim cok degil mi zaten 1 gece sonra eve geleceğiz insallah
TAkilicci 1989-- hastane için sırf tabi gerek yok ☺️ Ya aslında kimisi çok kanaman olursa temiz temiz giyersin dedi ama benim aldıklarım tabi doğumdan sonrada giyeceğim şeyler ☺️
canbebegim0 1989-- ben dun pentiden aldim gecelik ve sabahlik ikisi 120 tlye geldi cok uygun ve cok guzeller desenleri kumaslari falan bakmanizi tavsiye ederim bir tane de pijama takimi aldim cunku lohusa pijamalari dantelli falan bana pek hos gelmiyor
morsunbul95 Ellosluk 3 günde elime geldi. Ürünü ben beğendim kumaşı gayet güzel . Açık renk almadım lacivert aldım hafif ince kumaşı . Ürünü kargoya vermeden önce arıyorlar beden konusunda sizi yönlendiriyorlar . Kaç haftalık gebe olduğunuzu ve kaç kilo olduğunuzu sorup uygun bedeni gönderiyorlar. Elbise geniş olduğundan küçük beden aldim üzerime tam oturdu pijama takımını tam bedenime göre aldım oda tam oturdu ustume
canbebegim0 1989-- ben ceyizlerimdeki pijama camasirlarida pentiden almistim cok memnun kaldim lohusa gecelik olarak pembe mavi iki modelleri var zaten fiyat olarakta cok uygun geldiler bana yaa baya indirim var magazasina gidip aldim ben firsatiniz varsa magazaya gidip bakin icinize daha cok siniyor
Yaseminnnnnnn canbebegim0 bende önce l almıştım çuval olunca geri gönderdim sm m aldım bu kadar beden farki da bir garip :)
1989-- canbebegim0 bu sehirde magazasinda çok birsey olacagini sanmam ankaraya gittiğimiz de olabilir ondada risk almış olurum
canbebegim0 Yaseminnnnnnn lohusa takimi oldugu icin kaliplari buyuk benimde alt kisim bol gayet ama goguslerden olmazdi m beden iyi ki l almisim diyorum
__meczup__ 1989-- lohusa gebelikleri yerine bence önü düğmeli bir beden büyük pijama tercih edilmeli hem renk seçeneği de cok ve sonrası için kullanim şansımız olur
Zynq 1989-- Arkadaşlara katılıyorum ☺️Pentiden 1 pijama takımı ve 1 gecelik aldım. Suwenden de emzirme özellikli 1 gecelik ve sabahlık aldım. Benim gibi dantelli ve rahatsız şeyleri sevmeyenler için önerebilirim. Çekimde giymek için de Zara’dan çok güzel beyaz bir elbise aldım. Ben aldığımda %50 indirim vardı hepsinde..