Akduygu 1989-- beni mahvetti lohusa takımı 😆 hiç hoşuma gitmiyor o dantelliler. Önden düğmeli gömlek gibi aldım iki tane oda hoşuma gitmedi iade ettim. Artık pes ettim normal iki pijama aldım bugün geldi çok güzel.. Boşuna kendimi yormuşum yanii.. Bi tanede önden düğmeli aldım inan düğmeyi açmak çok zor ve uzun. Alttan aç emzir.. Düğmeli bulucam diye yoruldum gerçekten
Anrebasum 1989-- hiçte mecburiyet degilmis☺ Ben normal yaptim gecelik elbise giydim sadece lohusa geceligini bosuna almisim🤭
Deletedmom293 1989-- doğum yaz ayında olacağı için bence normal bir gecelik alın ince terletmeyen, o kadar para vermeyin. 3 takım loğusa takımı valizle geldi valizle gitti benim . Hamile olmadan önce aldığım spor tarzda geceliklerimi giydim.
Skarakas 1989-- iki takimim var biri https://instagram.com/papillonhomewear?igshid=w7s0yhnyjh44 bu siteden, digerini magazadan kayinvalidem aldi Aqua markasi
Sudeee07 1989-- o büyük 4 lü takımlardan filan tercih etme derim hem fiyatları pahalı hemde hepsi aynı model alt üst pijama bi gecelik sabahlık hepsi aynı model ben farklı farklı giyinmek istedim sonuçta çok fazla fotoğraf filan çekilecek ilk zaman üstümde hep aynı şey varmış gibi görünsün istemiyorum bi tane beyaz alt üst pijama takımı aldım Yine lohusa pijaması tabi omuzları filan dantelli olanlardan çarşıdan iç çamaşırcıdan bi tane de pudra pembesi farklı model uzun elbise şeklinde gecelikle sabahlık takımı aldım şimdi bi tane de tek elbise gecelik şeklinde çok kaliteli olmayan bişey alıcam doğum anında giyeyim diye kirlenirse o kirlensin elbise şeklinde sabahlıklı olanı hastanede doğumdan sonra odamda yatarken giyicem muayene filan kolay olsun diye eve geçtiğimde de alt üst pijamayı giyicem ben bi takımı 100 e diğerini 150 liraya aldım
Yaseminnnnnnn 1989-- valla bende çok araştırdım ve lohusa elbiseleri aşırı dantelli gupurlu düğüne gidiyoruz sanki orda dikiş atılacak acı cekecez soncuta :) en sonunda çok şiirin diz altı elbise ve sabahligi var onu aldım pentinin mavi gecelik yazarsan bulursun çok şirin hemde normaldebde giyersin onden düğmeli pijama da trendyoldan aldım onuda sevdim
Yaseminnnnnnn Yaseminnnnnnn pentinin elbisesinin emzirme askisida var doğum sonrası rahat edersin fiyatında 59 lira şuan ama kalbi asiir büyük gebeyim diye l Xl sakın alma çuval olursun herkes s ve sm giyiyor
Yaseminnnnnnn Yaseminnnnnnn sabahligi da var uzunkol rahat rhat giyersin tavsiye ediyorum kızlar pembe rengi de var ama mavisi çok tatlış 🧿
Yaseminnnnnnn yumukeller https://www.penti.com/mavi-blue-mama-gecelik-zidPNGO66RO20IY-BL6 bunu ve sbahligni alın derim :) rhat edersiniz emzirme askisida var
yumukeller Yaseminnnnnnn Dogudayiz,Ekim ayında dogum yapacağım Allah nasip ederse ve kapaliyim bunu giyersem donarım heralde 😂ben polar tarzı gecelikler almayı düşünüyorum. Teskkur ederim genede 😊
Mrsakar 1989-- lohusa adıyla aratınca cidden çok pahalı hele çekim için bir sabahlık sordum 600den 2200e kadar fiyat duydum. Sette değil sadece sabahlıktı. Düğmeli pijama olarak aratırsanız gayet güzel modeller çıkıyor. Ben çeyiz alışverişimde bilmeden hep öyle almışım 3 takımım var gömlek tarzı o yüzden almadım hiç
Yaseminnnnnnn yumukeller 🤭bende ekimde digurcam hastane sıcak olur evde olur diye aldım ama doğu sknti sen Polar al aynen 🤭👶
yumukeller Yaseminnnnnnn valla bura bayağı sıkıntı. Tainden dolayı Erzincandayız. Bu kadar beklemiyorduk bizde 1hafta önce kombiyi kapatabildim hala uzun kollularla geziyoruz siz düşünün Eylül’de basliyormus soğuğu buranın 🤷😂
Zeynepgokbay Suwen’de lohusa geceliklerinde indirim vardı. Hala var diye biliyorum. Kumaşları da cok güzel. Elbise geceliği 69, sabahlıklı pijamayı (3 parça) 150 ye almıştım. Kumaşları gerçekten harika ve lohusa pijaması 😊
Misshenriett_e 1989-- suwenin lohusa geceligini bir de pentiden alt üst aldim ikiside güzel cikti tavsiye ederim