Merhaba kizlar hepimiz inşallah yavrularımıza sağlıcakla kavuşuruz ben de bu gruba yeni katıldım henüz çok tecrubesizim sizlere birşey soracağım, bende 5+6 hamileyim . 5.haftada gittim doktora keseyi gördü fakat bebeği göremedi bu normal mi, bir de sürekli olmasa da çok nadir kahverengi akıntı geliyo korkulacak birşey var mıdır? Hastaneye gitmedim