Bugün 5+1 olduk adetim geçtiği gun değerim 121 cikmisti kan sulandirici iğne kullanıyordum bugün kanamam başladı doktora gittim ama hcg için kan aldı sonucu yarın belli olur dedi progesteron iğne dedim rahme yerleşmediği için henüz faydası olmaz dedi ben napican yardim edin böyle olup gebeliği sağlıklı bi sekiilde devam eden oldumu