turunculuanne hayta16 aynen canım bence de idari izin olarak bakmalıyız. Bakalım birkaç güne netleşir bence kurumlarla falan da görüşürüz
hayta16 turunculuanne yani şuanda 33uncu izinde olup çalışan var onlara raporlarınımı bozduracaklar bir sürü örnek var bakalım yazı bir gelsin anlaşılır canım ama ben hala 32.haftayi kişiye bıraktıklarını düşünüyorum
turunculuanne 1989-- ben de onu merak ediyorum canım. Bir iki güne detaylar netleşir heralde kurumlarımız bilgi verir diye düşünüyorum
1989-- turunculuanne ben ozel bir sirkette calisiyorum bugun bize mail geldi hamileler ve anneler emzirenler kronik rahatsizligi olanlar evden devam edecekler diye büyük bir firmada çalışıyorum 5 bine yakin calisani var
turunculuanne GebeAnne idari izinde olacaksak bence verebilir diye düşünüyorum🙄 ama netlerinde anlarız canım bir iki güne heralde kurumlardan bilgi alırız
melindam turunculuanne Ben sağlık Bakanlığındayım Arkadaşımla Konuştum Kurumumdan 32den sonrasını Kapsıyor Demişler Onlarda İdari İzinli Sayılacak Denilmiş İnşallah Öyledir Ve Ben dün Çalışamaz Almıştım 😔
turunculuanne hayta16 evet doğru diyorsun 32de çalışabilir alan bir sürü kişi oldu hayırlısı olsun ya anlarız yakında
melindam turunculuanne Normalde 32 haftaya Kadar Denilmişti ya Kurumumdan Arkadaşıma 37.Haftaya Kadar Kapsıyor Demişler
Nur5495 melindam öyle bişey olsa 24-37 yazarlardı ben hiç zannetmiyorum. 32den sonrası devlet kendi insiyatifine bırakmış, çalışabilir çalışamaz almasını kendi durumuna bırakmış. Ben komisyonla görüştüm 32.haftaya kadar denildi. Genelgede de öyle yazıyor.
melindam T-06123 Yarın Arıcam Canım Ben Öğrenicem Çünkü Bende 33üm Ve Çalışamaz Almıştım. Bugün Arkadaşımın Eşi 27.Haftadaydı Sağlık Hizmetleri Müdür Yardımcısı 37.Haftaya Kadar Demişler 16 Haftalık Olan Analık İzni Bu Kararla 24 Hafta Olmjş Oluyor Dedi Arkadaş Ben Yarın Net Şekilde Öğrenicem
Gurbi55 Kızlar siz olayı yanlış anlamışsınız 32. Haftadan değil de 24. Den başlıyor doğum izni artık 24 den sorma daha çalışmanıza gerek kalmıyor yani
nuryadaperi melindam vallahi kafalar karıştı kurumlara gelen yazıya bakmak lazım. Ben işe gitmek istemiyorsam 32de çalışamaz almam gerekiyor mu gerekmiyor mu 32sine gelip çalışabilir alan işe dönmek zorunda mı her kurumdan da farklı şeyler söylemişler 🤷🏻♀️
melindam nuryadaperi Ben Dün aldım Çalışamaz Mecbur Kaldım Gel çalış Dediler Çalışmak İstemediğim İçin aldım Ama Cidden Çok Gerginim Gündüzden Beri
nuryadaperi melindam çalışabilir raporu almasına rağmen bu idari izin seni de kapsıyor diyip eve gönderdikleri olmuş 🙄