turunculuanne canım genelgede yazan geçerli idari izin olmasa demin bir arkadaş başlık açmış sağlık bakanlığı çalışanıyım yönetim karar alacak ona göre karar verilcekmis yazmış, bazı kişilerden hamileliğine dair rapor istenmiş kimine idari izinlisiniz rapora gerek yok denmiş oyuzden genelgede idari izin yazıyor ona bakarakta 32.hafta raporu kisi insiyatifine bırakılıyor. Bide su durum var özel sektöre bu izin verilmedi onlar 32. Hafta raporu alırken kamu çalışanı alamıyacak gibi bir durum ortaya çıkıyor yada 32. Haftayı çalışabilir alan şuanda çalışıyor oyuzden genelgeyi esas alıp kurumlara gelecek yazıyı beklemek lazım galiba