Genelgeyi okuyun arkadaşlar gereksiz yere kafa karışıklığına sebep oluyor.. ne doğum izninin 24. Haftaya çekilmesi söz konusu değil.. idari izin diyor evde kalın gelmeyin tamam dedi eğer kendine güveniyorsan 32 de çalışır al git çalış diyor .. doğum iznini 24 e çekince doğum sonrası bebeği kime bırakıp işe gideceksiniz biraz mantıklı düşünün .. 1 yaşına gelmeyen bebek tek başına şaka gibi .. yineliyorum genelgeyi okuyun