es_es kız kardeşim titremeye baslayınca parol vermiştim koşarak hastaneye gittik çok kalabalıktı 1 saat bekledik atesi 38.5 tu düşün ates düşürücü verdiğim halde. Hamileyim diye bana o zaman maske vermişti doktor. Domuz gribi var demişti. Sonra bi çocuk geldi nefes alamıyordu resmen can çekişir gibiydi. Kız kardesim eve döndğ ama 1 ay iyileşemedi. 3 farklı antibiyotik denendi en son zatürre başlangıcı dediler. Bu arada ailede herkes sırayla hasta oldu. Ben kusmaktan anlamadım galiba bilmiyorum ama bir ara çok üşüyorum diye ağlıyordum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️