Merhaba hanımlar bende subat sonu mart bası 40 derece ateşi gördüm dilimde bile yara çıktı atesten ömrümde böyle bişey bilmem tam 15 gün ceset gibi yattım resmen benden 3 yasındaki ogluma gecti onunda atesten elleri falan hep su topladı buhar makineleri falan 10 gınde o yattı aynı zamanda eşime gecti ki ben eşimi bir kere hasta görmedim bu zamana kadar adam yıgıldı resmen kaç tane serum aldı bi haftada kendine gelemedi zaten 15 20 gune bu korona mhabbetleri çıktı okullar falan kapatıldı bende daha önceden gecirdiğimizi düşünüyorum çünkü ben her sene grip olurum agırda gecirirm ama böyle bişey hiç yasamamıştım yani Allah herkesin yardımcısı olsun