Suleyigit Ramazan’ın başında eşim geçirdi korona. Ve bilmeden 3 4 gün geçti öyle sonra iş yerinde ateşi çıkınca teste gönderdiler. Ozamanlar daha 8 9 haftalık hamileydim ve bulantı kusma halsizlikten geçirip geçirmediğimi bile bilmiyorum. Aile hekimi sürekli takipteydi ama test yapılmadı. Belirti vermiyosa büyük ihtimalle bulaşmamış tır diyor doktorlar. Endişe etmeyin sürekli ellerinizi yıkayın su için ve sakin kalmaya çalışın inşallah bişey olmayacaktır. Geçmiş olsun