medine_13 yok kullanmadim ilac vermediler cogu belirtiyi testten once gecirdim zaten testten sonra 1 kere daha atesim cikmisti sonra sadece halsizlik yorgunluk biraz vardi ama şiskinlik cok oluyodu rennie surup vermisti kadin dogum.onu iciyordum aile hekimi 2 gunde bir ariyodu hem hamilelik.hem korona siskinlik yapar ikisi bir olunca seni zorluyodur dikkat et kendine maskesiz dolasma falan diyodu sikayetin olursa hemen 112yi ara dedi yemek yaparken eldiven takiyordm yerken ayri bi eldiven takiyordum maskeyle dolasiyordum evdede esim ve 5 yasinda kizim var ama ciger filimim cekilmedi hamilelikten dolayi ayakta gecirdim nefes darligim.hala devam ediyo ama oda bi sure devam edermis gecermis bide hamilelikte yapiyomus zaten babamda baslamgic cikmisti 1 hafta hastanede yatti negatif ciktiktan sonra 1 aydan fazla siskinligi nefes darligi devam etti simdi iyi hamd olsun
Uzun yazdim kusura bakmayin 🤦♀️