Suleyigit ay bana da dün kardeşim dedi ki, aralıkta bize gelmişlerdi o zaman ikimiz de hasta olmuştuk ama değişikti, ateşimiz çıkardı boğaz ağrısı felan vardı yaklaşık iki haftada geçti… O zaman galba biz korona geçirdik nasıl anlarız geçirip geçirmediğimizi diyo 😵 ben ozaman Türkiyede bile yoktu biz de nasıl olcak diyorum 🤷♀️.. Annemler yurt dışından getirmiştir diyo ozaman onların yaşadığı yerde de vaka yoktu… Yolda uçakta birinde vardır farketmemişlerdir diyo 😵😃 deli etçek beni 🤦♀️benim de aklıma geliyo acaba gerçekten oldukmu diye 🤦♀️o zamanlar hamileliğimin de 10.haftalarında felandım 😵