Fulyazorlu ilk dediği içmemen lazım oldu ../ama sonrası ben kendimi anlatınca günde 5 taneye kadar, yarım yarım ,içine çok çekmeden ,hatta nikotini en düşük bir sigaraya iZin verdi . Ama zaten dediğim gibi ilerleyen zamanlarda içmeyeceksin her içtiğinde bebeğini zehirlendiğini düşün yavaş yavaş bırakacaksın dedi ve bir tane içip yarıda söndürdüm bugün çok fena sigara içen biriydim ben . ciddi sayıda sigara içen bir insanın bir günde sigarayı tamamen bırakması vücuda bir anda yükselmesi de zararlı dedi doktor ama bu demek değil ki sigaraya izin verdi zamanla aslında bir anda değil ki bu zaman 2 3hafta oldu benim için