Alfabeta sakın içme.Sen bir annesin içinde bir can taşıyorsun, sigaranın seni ve onu esir etmesine asla müsade etme.1 taneden bir şey olmuyormuş diyenleri dinleme sakın içme.en fazla 2 gün daha zorlanırsın ama vicdanınla yüzleşmek zorunda kalmazsın.Vicdanın rahat olur.Bende zorlandım ama her aklıma geldiğinde su içtim ve 6 aylık hamileyim 8 aydırda 1 tane bile içmedim.Anneliğimin ilk sorumluğu bebeğime iyi bakmak onu iyi beslemek onu tüm zararlardan korumak dedim hep.