Alfabeta bana doktorun direk dediğini söylüyorum yani Prof dr İnan . Normal de 1 buçuk paket sigara içtiğimi söyledim bana bir anda vücuduna zorlanarak yüklenme bu da iyi değil dedi .. bende kasılma ,stres ,baş ağrısı oluyor çünkü . Günde 3 5 yarım yarım içine çok çekmeden yavaş yavaş zaten hamilelik ilerledikçe içemeyeceksin dedi ve dediği gibi oluyor o bugün içtiğimden de birşey anlamadım yani