merhaba kızlar hepinize geçmiş olsun insallah sağlıcakla alırız bebislerimizi kulağımıza 🙏 26+4 haftaligim bugün şeker yüklemesi yapıldı ve çok yüksek çıkmış açlık 145 çıktı 1 saat sonrası 210 çıktı yüksek dedi dahiliye sevk etti muhtemelen insülin yazar dedi korkuyorum sizce insülin kullanim mi yoksa hiç kullanmim mi çok erken bebek zarar gorurmu insülin den