Ada oy kıyamam canım çok korkma insülin kullanıyosun önlemini almışsın kendini strese sokma. Ben hem turuncu hem yeşil kalemi kullanıyorum. Ki benim sabah ve öğle 8 doz. Akşam kullandığım yeşil kalem dozu 30 😃 o yüzden benim artık normal. Benim doz artıyo sürekli. Sabah ölçttüğüm her açlık 92 üzeriyse akşam vurulduğum 2 şer doz artıyo. Yeşil kalemi doktorun daha iyi anlatır canım ben aklını karıştırmiim. Yeterki sakin ol. Doktor dönüşü haberdar et olur mu