Ada ciğer geliştirici iğne ne için vuruldun canım ? Kötü bişey yok değil mi ? Sevindim düşmesine. Düşecektir korkma. Düşmedikçe dozu artırıyo zaten doktor. Diyetle ilgili ne dedi peki doktorun ? Benimde iyi gidiyo çok şükür. Bi sıkıntım yok. Ben turuncu kalemi sabah 10 öğle akşam 4 yeşil kalemide gece 36 ünite vuruluyorum. Yinede aman aman sürekli düşük değil ama ben bu ara yiyorum yalan diyemem 😃