Herkese merhabalar, benim ve çevremdekilerin çok memnun kaldığı bir kremden bahsetmek istiyorum. Öncelikle ürünü abimin eşinin jinekologu önermişti ve ikiz gebelik olmasına rağmen yengem gram çatlamadı, doktoru piyasadaki ürünler seni kesmez demişti o zamanlar, ben de aynı ürünü kullanıyorum 31.haftadayım ve karnım pürüzsüz resmen. Ürün BELLA BEE markalı çatlak kremi, kapsamlı eczanelerde var,Doğumdan sonra da güzel toparlıyor, şiddetle tavsiye ediyorum