Ben başından beri kakao yagı bebe yağı vücüt kremi kullanıyoyodum ilk zamanlar cok iyi gidiyordum ama 7.ayda karnım hızlı şekilde çıkınca karın bölgem malum çatladı ama hala devam ediyorum ekstradan babe çatlak kremi aldım sonrası için kötü görüntüyü kaybettiğini söylediler oyüzden ☺🙏 eğer vüxüt elverişliyse ne sürersen sür oluyor malesef